söndagsöndag

jaha idag vaknade jag kl 05.00 av mig själv. somnade iofs kl 21 på soffan igår, både jag och hannes. vem har jag blivit ens? när man ska upp till jobbet är man döende när klockan ringer 05.08 men på helgen är det minsan inga problem att vakna FÖRE klockan till och med. igår sov jag iallafall till kl 6 men detta tog ju priset. 

hängde med mia och sanna igår hela dagen. vi promenade först upp till loussabackens fik för en liten fika, sen till sanna för att plantera om våra blommor. dock har min palettblad blivit helt död nu efteråt men det är nog pga kylan när vi åkte hem. jag som var så himla stolt över att den var så fin.. får hoppas att den överlever lite grann iallafall. 

frågan är nu om man ska stiga upp eller försöka sova en liten stund till iallafall? 

(null)

kolla bara!! hur ska man rädda upp detta elände?? fick seriöst ont i hjärtat, min lilla blombebis 
2014 | |
Upp