long time no see

 
 
är ju otroooligt längesedan jag lättade mitt lilla hjärta här. men fick bara sån otrolig lust att skiva några rader eller två, är ju ändå trevligt att gå tillbaka och läsa vad man gjorde med sitt liv och vad man hade för tankar. har ju hänt en hel del sen sist jag uppdaterade här vilket var typ 2017 och nu är det ändå 2020, så sjukt vad tiden går snabbt. så vart ska man ens börja?
 
kan ju börja med att säga att jag gick igenom mina inlägg till en tid tillbaka och känner bara oh herregud vad skönt att jag inte är kvar där jag varit, fick sån ångest över att läsa mina gamla texter. att jag själv inte förstod att jag mådde så dålig i mig själv. tex det eviga tjatet om att inte äta socker att jag ville gå ner i vikt?! idag väger jag ca 10kg mer och kunde inte bry mig mindre, visst har jag mina dagar jag känner att jag är en tjockis som äter för mycket skit, att jag var så mycket smalare förut osv osv ja ni vet... men nää alltså vill bara åka tillbaka i tiden krama om mig själv och säga att du är fin precis som du är!! du har en kropp som är frisk, som tar dig framåt, som orkar jobba. vem bryr sig om att byxorna blivit lite försmå? då vägrade jag köpa nya kläder om dom blev försmå utan pressade på mig dom och svälte iprincip mig tills dom satt bra igen. sen hetsåt jag skit för att jag hade gått hungrig så länge. ursch hemskt att man levde så. 
 
men det här med bloggen då, ska man ha kvar allt skit man skrivit? radera allt? skaffa en ny blogg? starta på ny kula liksom. många frågor, inga svar. 
 
men nu är det dags att försöka sova, jobbet kallar imorgon.  godnatt 
 
 
 
2014 | |
Upp