hejhej

har som inte sånt stort behov av att skriva här nåmer känner jag. men idag ska jag dela med mig lite av mina tankar. 

ang träningen så känner jag mig alltid så grymt dålig. man är otränad så orkar inte lika mycket som alla andra varken i kondition eller styrka. var och tränade i måndags och även fast jag tog ett pb i benböj ynka 52 kg så gick jag därifrån med känslan att det sög. varför? jo för att jag inte orkade mer, tekniken sitter inte där det ska fast JAG VET att jag klarar den vikten egentligen. testade sist på 55 kg och den gick fan inte upp alltså och då blir jag bara sur. surar ihop totalt. jag är sån, en liten surunge. man har lust att bara skita i allt. men idag körde vi marklyft och det slutade med att jag tog 2(!) pb. först 70 kg och sen 75 kg och nu känns allt så jävla roligt!! konstigt ändå hur sånt ändrar ens känsla totalt. så egentligen är det bar att fortsätta nöta teknik tills man verkligen klarar av att ta mer vikter. det finns ingen genväg som jag verkar tro, alla är vi nybörjare någongång så bara sluta med dom där negativa tankarna och fortsätta köra helt enkelt. 
2014 | |
Upp